Tuesday, February 8, 2011

CERITA LAWAK

















YANG NI LAGI SEDAP


Pada satu hari, seorang paderi berjumpa dengan seorang lelaki islam yang alim di dalam kapalterbang.

Mereka duduk bersama-sama. Setelah kapal terbang mula bertolak, mereka mula berdebat tentang hal agama.

Setelah lama berdebat, seorang pramugari datang untuk
memberi makanan. Paderi itu meminta "Can I have pork?". Pramugari itu segera mengambil sepinggan daging babi. Kemudian lelaki alim 

tu pula meminta nasi ayam. Pramugari itu memberikannya sepinggan nasi berlaukkan ayam.

Setelah mereka habis menjamu selera, paderi itu berkata "Ha2, rugi awak tak dapat makan daging babi. memang sedap sehingga menjilat jari". 
Lelaki alim itu berdiam diri. Setelah itu, Mereka sambung
berdebat.

Setelah mereka sampai di lapangan terbang, lelaki itu bersalaman dengan paderi itu dan berkata,"Kirimkan salam saya kepada isteri awak". 
Paderi itu pun berkata,"Saya tidak ada isteri kerana
tidak boleh berkahwin"

Lalu lelaki itu berkata "Takder isteri? Ha2, ruginyer.
Perempuan lagi sedap dari daging babi."

HEHEH...."


Oleh : tak ingat



EMPAT SAHABAT


ADA 4 SAHABAT YANG KAYA SEDANG MAIN GOLF SAMBIL BERCERITA  PERIHAL ANAK LELAKI MASIN2

LELAKI 1: ANAK LELAKI SAYA MENBELIKAN KERETA BMW UNTUK KEKASIHNYA
LELAKI 2 : ANAK LELAKI SAYA MENBELIKAN KONDO UNTUK KEKASIHNYA
LELAKI 3 ; ANAK LELAKI SAYA PULA MENBERIKAN RM50.000 KEPADA KEKASIHNYA SETIAP BULAN
LELAKI 4 : ANAK LELAKI SAYA SEORANG GAY ADA 3 LELAKI JATUH CINTA PADANYA YANG SEORANG TU MENBELIKAN KERETA BMW UNTUK NYA SEORANG LAGI MENBELIKAN KONDO UNTUK NYA DAN SEORANG LAGI MENBERIKAN RM50.000 SETIAP BULAN



Oleh : lupa sudah

No comments:

Post a Comment